17. 11. 2012

Podzimní Sázava 2012

Location: Zlenice, Česko
​V komorní atmosféře šesti hlav a pěti lodí a za komorního průtoku proběhla 17. a 18. 11. 2012 další podzimní Sázava. Plši jeli poprvé v novém složení Plšek - Plšková. Mezi Lesním jezem a Kamenným přívozem jsem se asi 5x málem vyklopil o šutr. MarS na mě dokonce vykonal taran, ale i ten jsem ustál.
Jediné smočení tak zaznamenal Achilles z Nera, který se smeknul a namočil si patu, čímž konečně získal kompletní nezranitelnost. Fotky jsou asi ze tří foťáků, čili časová posloupnost je mírně narušená.   

Účast 2012: Křivinka Filip, Namyslov Saša , Plšek Martin, Plšková Monika, Švec Martin, Uher Jarda
Vodočet Nespeky 50 cm
Když zasranej elektrárník krade vodu.
Já.
Když zasranej elektrárník krade vodu, musí se jet kilometr elektrárenským náhonem.
V peřejkách.
Hostinec na Staré poště.
Trampskej srub Plch.
Pikovická jehla a já.
Rodina vypasených ondater v Pikovicích.
Jez.
U Zbořeného Kostelce.
Plšice peče buřt.
Zbořený Kostelec.
Jedna z mnoha přenášek.
Šutříky.
Jarda Uher na jezu.
Jarda Uher na jezu.
Kormorán, Zlenice.
Spaní u Kormorána.
Pitnej režim.
Jez.
MarS
Stará hospoda v Nespekách.
Pod jezem.
Táborák ve Zbořeném Kostelci.
Společná fotka u piva ve zlenickém Kormoránu. Zleva: já, Plšice, Plch, Jarda Uher, MarS a Saša Namyslov.
Text: Papouš
Foto: účastníci zájezdu

Žádné komentáře:

Okomentovat