22. 8. 2017

Místo X: lesní chrám dává další úrody - bedly

Location: České středohoří, Česko
V úterý 22.8.2017 jsem se cestou od Trysky neudržel a musel zajet překontrolovat místo X. Už od letošního jara si tam s Hlavičkou a JayKayem žijem svůj mykopříběh, jéjeje - napřed tam byly kačenky a ucháče, pak smrže, májovky a Jidášovy uši. Superlesík nezklamal ani včera - na sklonku dne jsem tam objevil rodinku bedel vysokých (macrolepiota procera) a zatím nezjištěných pečárek.


Nález mě vyšinul tak, až jsem v souvislosti s místem X jsem začal skládat song, ale nic kloudnýho ze mě nevypadlo. Nejnadějnějš vypadala Hlasovská variace Až přelezem plot


Jedno místo znám,
je to místo X

je to lesní chrám,
najdeš tam hub mix.

Ale pak se ode mě múza odvrátila, ale nadšení pro místo X nevyprchalo.

Text a foto: Papouš


Bedla vysoká na místě X.
Bedla family v místě,...
..., kde byla na jaře smrž family. Zdá se, že se tu rodinky střídaj.
Za pět minut bylo sklizeno - bedly vysoké a pečárky, zatím neurčené.
Mladé bedly v trojobalu pro Hlavičku.
V pondělí 21.8.2017 jsme vyrazili s mykologem JayKayem na skok za krematorium a pak na pivo do Pohody.

Žádné komentáře:

Okomentovat